
Yıl Dönümü Organizasyonları
Yıl dönümü organizasyonu denince aklımıza asla unutulmaması gerekli olan, unutulursa özellikle bayanlar tarafından, o günün itina ile burnunuzdan geleceği ve hatta kabusa dönüşen bir takvim olarak anılarınızda yer alır. O yüzden büyük harflerle yazıyoruz yıl dönümlerinizi sakın UNUTMAYIN! Fakat evlilik yıl dönümü organizasyonları doğum günlerinden, sevgililer gününden çok daha farklıdır ve kutlamadan mutlu olması gereken, kendini özel hissetmesi gereken sadece iki kişi vardır. Evlilik yıl dönümü organizasyonu hazırlanırken ve kutlama sırasında bazı basit anektodları göz önünde bulundurursanız sadece bir kutlama yapmakla kalmaz aynı zamanda evliliğinizin gidişatını olumlu etkileyecek adımlar da atmış olursunuz. Evlilik yıl dönümleri önemlidir fakat yine unutmayın birinci evlilik yıl dönümü daha önemlidir. Daha 1 yıl önce hayatınızın aşkıyla mutluluğunuzu evlilik ile taçlandırdınız. Bu geçen süre zarfında erkek ya da bayan fark etmez, aşkınızı taze tutmak, ona ilk gün olduğu gibi sevginizi ifade etmek için evlilik yıl dönümü organizasyonu önemlidir. Evlilik yıl dönümünde, sene devirlerinizde, eşinize nasıl sürpriz bir yıl dönümü organizasyonu sorunuza İzmir Organizasyon olarak harika fikirler üretebiliriz. 15 yılık deneyim ve profesyonel ekibimizle hayallerinizi kurgulayıp, beğenilerinizin doğrultusunda eşinizi oldukça şaşırtabilir ve muhteşem bir yıl dönümü organizasyonu geçirmenize yardımcı olabiliriz.
Sürpriz Yıl Dönümü Organizasyonları
Günler tarihleri kovalarken eşiniz yıl dönümü tarihinizi unuttuğunuzu sansın, siz de gerçekten unutmuş gibi yapın. İşten çıktığınızda sahilde buluşup eve alışverişi birlikte yapmayı teklif edin. Ya da bir cafe de oturup bir şeyler içmek biraz da yürüyüş yapmak bahanesiyle size söyleyeceğimiz lokasyona gelin. Sizin ve eşiniz için itina ile hazırladığımız teknenin önüne geldiğinizde birden tekneye doğru adım atın. O anda denizci fenerleri, yer volkanları, kırmızı halı size bu mutlu gününüze ışık tutsun ve eşiniz heyecandan ne diyeceğini ne yapacağını bilemesin. İnanın bu anı görmek için heyecanlanacak harika hatıralar oluşturacaksınız. Arzu ederseniz baş başa isterseniz aileniz, sevdikleriniz ve hatta çocuklarınızın da olduğu oldukça romantik bir ortamda denizin maviliğinde hoş vakit geçireceksiniz. Profesyonel kişilerden oluşan ekibimiz sizleri en güzel şekilde ağırlayacak, bayanların ağırlıklı olduğu organizasyonumuzda oldukça huzurlu vakit geçireceksiniz. Bu mutlu gününüzde yakın takip kamera ve fotoğrafçılardan derlediğimiz video klip de sizlere o günün hediyesi olacak. Boğuk ve kapalı mekanlardaki modası çoktan geçmiş yıl dönümü organizasyonlarına bir es vermek için, titizlikle organize edilen teknede evlilik yıl dönümü organizasyonları için bizlere ulaşabilirsiniz. Bodrum, İzmir, Antalya, Muğla, Kuşadası, Foça, Çanakkale, Cunda, gibi sahil kesimlerinde sizler için hizmet verdiğimizi bir kenara not edin. Bir sahil kenarında evlilik yıl dönümü organizasyonunuz için hazırlanan teknemiz bu kez de sizin için mavi sulara açılsın.
Ya da farklı düşünelim… Bu defa kalabalık bir organizasyon hayal ettiniz sevdiğiniz kişi için. İçinde aileniz, arkadaşlarınız belki de çocuklarınızı hayal ettiğiniz. Bu defa eşinizi yeni açılmış şık bir restorana götürmeye ikna ettiniz ve bu özel yıl dönümü gününüzü kutlamak istediğinizi belirttiniz. Ege kumsallarında, şık bir gazebonun altında harika atıştırmalıkların hazırlandığı, evlilik fotoğraflarınızın olduğu denizci fenerleri yer volkanları eşliğinde kumun bej rengine zıt kırmızı halıda eşinizle ele ele yürüyeceğiniz romantik bir yola adım atıyorsunuz. Akabinde eşinize sürprizlerin ardı arkası kesilmiyor. Karşısında en sevdiği insanlar, onun için sizinle iş birliği yapmış ve ellerinde size özgü konuşma balonları sizi karşılıyor. Çocuğunuz sizi bu metaforik yolun sonunda elinde kırmızı kalp balonlarla karşılıyor. İnsan hayatta daha güzel bir günü ancak bu kadar hayal edebilir. Sevdiğinizle şarkınız son ses kumsalı boylu boyunca çınlatıyor ve siz mutluluktan uçuyorsunuz. Saatler ilerliyor ve havai fişek gösterisi sizin için karanlık gökyüzünde ufuk çizgisini ve yıldızları aydınlatıyor. Size sadece bu olağan üstü anları sevdiklerinizle yaşamak kalıyor.
Yıl Dönümü Organizasyonu İçerikleri
Sürprizde hediye ve çiçek servisi; VIP transfer, helikopter, limuzin, palyaço servisi gibi alternatiflerin olup olmayacağına karar verilerek planlama işlemi sonlandırılır.
Süsleme ve Dekor; seçilen lokasyonun süslemesi varsa VIP aracın ve ya teknenin süslenmesi dahildir. Denizci fenerleri, sırça fanuslar, otrişler, kandiller, mumlar, tül ve kumaşlar, şamdan, uçan balonlar gibi birbirinden farklı malzemeler kullanılır. Kullanılacak malzeme rengi gibi seçimi sizin isteklerinize, mevcut mekana göre uyumlu olacak şekilde seçilir.
Mekan Seçimi; sizler için hazırlamış olduğumuz özel mekanlardan birini seçebilirsiniz.
Havai Fişek Gösterisi; sizin istediğiniz noktada uzman ve tecrübeli ekibimiz tarafından havai fişek gösterisi izinli olarak yapılmaktadır. Ayrıca gül yaprakları, isimlikler, konuşma balonu veya yer volkanları, ışık şelaleleri, lazer gösterileri, anlık özel efektler ve konfeti atımı da yapılmaktadır.
[…] organizasyonlarınızı zenginleştiren önemli hizmetlerimizden biridir. Düğün Organizasyonu, evlilik yıl dönümü organizasyonu, doğum günü organizasyonu gibi özel anlarınızı İzmir Organizasyon firması olarak farklı […]